Časté dotazy
Jak si můžu zobrazit vaše ceny?
Pro zobrazení velkoobchodních cen se musíte zaregistrovat. Zabere Vám to asi 30 vteřin a přístup k cenám získáte okamžitě. Vámi zadané údaje neposkytujeme třetím stranám. O registraci žádáme pouze z důvodu ochránění velkoobchodních cen před širokou veřejností a maloobchodníky. Pro registraci klikněte sem.
Potřebuji k zobrazení cen uživatelské jméno a heslo?
Při registraci si sami zvolíte uživatelské jméno (Vaše emailová adresa) a heslo.
Můžu si zvolit jinou měnu než Kč?
Ano, můžete objednávat i v eurech - stačí změnit nastavení kliknutím na ikonu "CZK" , v horní části obrazovky.
Proč je u produktu zobrazeno několik cen?
První částka je standartní velkoobchodní cena, druhá je cena za odběr většího množství a může být až o 25% nižší než naše standartní cena. Tuto slevu Vám můžeme nabídnou při odběru celých kartonů, protože šetříme náklady na přípravu a balení. Naše standartní ceny jsou však stále velmi výhodné a poskytují dostatečný prostor pro Vaši marži, více detailů níže.
Zahrnují vaše ceny DPH?
Ne, naše ceny jsou uvedeny bez DPH. Pro více informací o DPH můžete navšívit tyto stránky: http://ec.europa.eu/
Jaká je minimální hodnota objednávky?
Minimální hodnota objednávky je 4250Kč / 150€ bez DPH.
Kolik stojí doručení?
Při objednávce nad 10500Kč bez DPH máte doručení zcela zdarma. U objednávek pod 10500Kč účtujeme poplatek za doručení. V sekci Přeprava & doručení najdete více informací týkajících se doručování do dalších zemí.
Jak dlouho trvá doručení?
Doručení Vaší objednávky obvykle trvá 3 až 6 pracovních dní (od chvíle zaplacení objednávky). Zvolíte-li možnost prioritního zpracování (a zaplatíte-li objednávku v den zadání, do 11h dopoledne), Vaše objednávka bude odeslána tentýž den a doručena ve standartním čase.
Jsou produkty zobrazené na vašich stránkách skladem?
Kromě produktů v kategorii "Brzy v nabídce" by měly být všechny zobrazené produkty skladem. Můžete také sledovat aktuální počet kusů skladem, nicméně tento údaj je aktualizován na základě příchozích objednávek a někdy může dojít k prodlevě. V případě, že jste si objednali produkt, který byl v mezičase vyprodán, zpracujeme Vaši objednávku a pošleme Vám všechny ostatní objednané produkty dostupné na skladě.
Jaké platební metody přijímáte?
Platit můžete přes Paypal, nebo bankovním převodem.
Je platba bezpečná?
Ano, naše stránky jsou 100% bezpečné.
Jak bude moje objednávka zabalena?
Většina produktů z naší dárkové řady je balena samostatně, některé potom v baleních po 2 až 24 kusech.
Co mám dělat v případě, že zboží přijde poškozené?
Obchodujeme s křehkým zbožím, takže občasné poškození během přepravy je bohužel nevyhnutelné. V případě, že Vám zboží dorazí poškozené, kontaktujte nás během 14dní od doručení s detaily.
Jakou marži můžu k velkoobchodní ceně reálně přidat?
Vše záleží na Vašich režijních nákladech, nicméně obecné pravidlo zní: velkoobchodní cena bez DPH x 2,35. Nakupujete-li ve větším množství, získáváte tak samozřejmě výhodnější cenu a větší marži, nebo možnost poskytnutí slev a výhodních nabídek i Vašim zákazníkům.